پیکر سرخ غروب
نوشته شده توسط : مهیار

 

پیکر سرخ غروب

پیکر سرخ غروب

دل ما را به سرای دگری می برد و روزما را به شبی می سپرد

پیکر سرخ غروب

به تن خسته من یک بغل عشق تو و چه تبی می سپرد

پیکر سرخ غروب

یک سبد گریه و آه به همین چشمانم چه غمی می سپرد

پیکر سرخ غروب

تا نسوزاند و سرخ نکند این دل را

تا نبیند گریه و اشکم را رها نمی کند مرا

اگر که من رها شوم

زگریه و زاشک آن

دوباره خیره می شوم :به رنگ شب به آسمان

بیا که پیکر غروب

مرا به تو سپرده است

دلم همه ستاره ها را

به یاد تو شمرده است

بیا که آن نگاه تو

فقط برای من شود

بیا که آن صدای تو

فقط شفای من شود

بیا که این سرخ غروب

مرا دیگر نیازارد

بیا آن چشمان تو

شبهای من بیاراید

 





:: موضوعات مرتبط: پیکر سرخ غروب , ,
:: بازدید از این مطلب : 611
|
امتیاز مطلب : 521
|
تعداد امتیازدهندگان : 173
|
مجموع امتیاز : 173
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
ali در تاریخ : 1392/2/12/4 - - گفته است :
تنها بودن قدرت می خواهد ،

و این قدرت را کسی به من داد ،

که روزی می گفت تنهایت نمی گذارم…

به منم سری بزن مرسی

/weblog/file/img/m.jpg
زن و زیبایی در تاریخ : 1391/2/29/5 - - گفته است :
سلام دوست عزیز وب قشنگی داری از دا براتون بهترین ها رو ارزو دارم
بهم سر بزنید خوشحال میشم

/weblog/file/img/m.jpg
مادرگلها در تاریخ : 1390/7/10/0 - - گفته است :
سلام وبلاگتون قشنگی دارین به منو عشقم سربزنین خوشحال میشیم ممنون

/weblog/file/img/m.jpg
محمد در تاریخ : 1390/6/7/1 - - گفته است :
salam mamnun mishe age asheghi ye sari ham be man bezanikhoshhal misham ye hamzabun dashte basham


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: